جزوه و کتاب های رایگان پایتون
زمان مطالعه: 15 دقیقه از 5

جزوه و کتاب های رایگان پایتون

بهترین منابع یادگیری پایتون

The best resources for learning Python

در این مقاله بهترین کتاب ها برای یادگیری پایتون را از طریق مجموعه ای از نقد و بررسی کتاب ها معرفی می کنیم. هر بررسی به شما طعمی از کتاب، موضوعات تحت پوشش و زمینه مورد استفاده برای نشان دادن آن موضوعات را می دهد. بسته به سبک و نحوه ارائه کتاب ها، پیشینه خوانندگان و همچنین عوامل دیگر، کتاب های مختلف با افراد مختلف طنین انداز می شوند. پایتون یک زبان برنامه نویسی شگفت انگیز است. این می تواند تقریباً برای هر کار برنامه نویسی اعمال شود، امکان توسعه سریع و اشکال زدایی را فراهم می کند، و پشتیبانی از آنچه مسلماً استقبال کننده ترین جامعه کاربر است را به ارمغان می آورد.شروع کار با پایتون مانند یادگیری هر مهارت جدیدی است: مهم است که منبعی را پیدا کنید که با آن ارتباط برقرار کنید تا یادگیری شما را راهنمایی کند. خوشبختانه، هیچ کمبودی در کتاب‌های عالی وجود ندارد که بتواند به شما در یادگیری مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی و ویژگی‌های برنامه‌نویسی در پایتون کمک کند. با وجود منابع فراوان، تشخیص اینکه کدام کتاب برای شرایط شما بهتر است دشوار است.

اگر در پایتون تازه کار هستید، هر یک از کتاب‌های مقدماتی پایه محکمی در اصول اولیه به شما می‌دهد.همچنین می توانید دوره آموزش برنامه پایتون ما که از مقدماتی تا پیشرفته را شامل می شود همچنین دارای چشتیبانی انلاین 24 ساعته و پروژه محور است تهیه کنید. دوره آموزش پایتون از مبتدی تا پیشرفته ما کامل ترین دوره ای است که تا الان برگزار شده است . یا شاید بخواهید پایتون را با فرزندتان یاد بگیرید یا شاید به گروهی از بچه ها پایتون را آموزش دهید. برای منابعی که مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند، بهترین کتاب‌های پایتون برای کودکان را بررسی کنید.همانطور که در سفر پایتون پیشرفت می کنید، برای به حداکثر رساندن کارایی کد خود می خواهید عمیق تر کاوش کنید. بهترین کتاب‌های میانی و پیشرفته پایتون بینشی را به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های پایتون خود را ارتقا دهید و به شما این امکان را می‌دهد که به یک Pythonista متخصص تبدیل شوید.پس از خواندن این بررسی‌ها، اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام کتاب را انتخاب کنید، ناشران اغلب یک فصل یا بخش نمونه ارائه می‌کنند تا نمونه‌ای از آنچه کتاب ارائه می‌دهد به شما ارائه دهند. خواندن نمونه ای از کتاب باید نماینده ترین تصویر را از سرعت، سبک و انتظارات نویسنده به شما ارائه دهد.




Python Cookbook

کتاب آشپزی پایتون





اگر برای نوشتن برنامه‌ها در پایتون 3 به کمک نیاز دارید یا می‌خواهید کدهای قدیمی‌تر پایتون 2 را به‌روزرسانی کنید، این کتاب آشپزی رایگان پایتون  دقیقاً همان چیزی است که پشنهاد شده است.این کتاب پر از دستور العمل های عملی است که با پایتون 3.3 نوشته و آزمایش شده است، این کتاب رایگان منحصر به فرد برای برنامه نویسان با تجربه پایتون است که می خواهند بر ابزارها و اصطلاحات مدرن تمرکز کنند.در داخل این کتاب، دستور العمل‌های کاملی برای بیش از ده‌ها موضوع پیدا خواهید کرد که زبان اصلی پایتون و همچنین وظایف مشترک در طیف گسترده‌ای از حوزه‌های کاربردی را پوشش می‌دهد. هر دستور غذا حاوی نمونه‌های کدی است که می‌توانید بلافاصله در پروژه‌های خود استفاده کنید، همراه با بحث در مورد چگونگی و چرایی کارکرد راه‌حل  ها است .
اگر خواستید دوره برنامه نویسی هم در کنار دوره  آموزش پایتون اموزش ببیند به دوره برنامه نویسی ما می توانید مراجعه کنید دو دوره برنامه نویسی داریم اولی دوره مقدماتی برنامه نویسی است و دومی دوره پیشرفته برنامه نویسی است همه دوره های ما پروژه محور و دارای پشتیبانی انلاین است همچنین بعد از فراگیری دوره های ما می توانید تسلط کامل به مباحث به روز داشته باشید زیر دوره ها انلاین است.

Hadoop with python

hadoop با پایتون



Hadoop بیشتر به زبان جاوا نوشته شده است، اما استفاده از سایر زبان های برنامه نویسی با این چارچوب ذخیره سازی و پردازش توزیع شده، به ویژه پایتون را منتفی نمی کند. Zachary Radtka و Donald Miner، نویسنده کتاب O'Reilly MapReduce Design Patterns، شما را با مفاهیم اساسی  Hadoop، MapR Pig و Spark آشنا می کند. که بر اساس تجربیات او به عنوان یک توسعه دهنده MapReduce است.در این کتاب الکترونیکی رایگان و کوتاه و مختصر پایتون، نحوه استفاده از Python با سیستم فایل توزیع شده Hadoop (HDFS)، MapReduce، Spark، پلتفرم Apache Pig و خط لاتین Pig و چارچوب محاسباتی خوشه Apache Spark را خواهید آموخت.

How to Make Mistakes in Python

چگونه در پایتون اشتباه کنیم



شرح:
حتی بهترین برنامه نویسان نیز اشتباه می کنند و مایک پیرنات، برنامه نویس باتجربه، سهم خود را در طول 15+ سال با پایتون انجام داده است. برخی از اشتباهات ساده و احمقانه بوده اند بقیه اشتباهات شرم آور و کاملاً پرهزینه بودند. در این کتاب الکترونیکی رایگان پایتون، او برخی از به یاد ماندنی‌ترین اشتباهات خود را تشریح می‌کند و لایه به لایه آن‌ها را جدا می‌کند تا دقیقاً آنچه را که اشتباه رخ داده است، آشکار کند.برای مثال، می‌توانید هر بسته شخص ثالثی را نصب کنید که جالب به نظر می‌رسد و در نهایت با یک آشفتگی درهم می‌آید که هیچ چیز درست کار نمی‌کند. یا می توانید تستی بنویسید که بتواند ساخت را خراب کند. مایک هر دو را انجام داده و خیلی بیشتر.
با اجتناب از این گام‌های اشتباه، می‌توانید اشتباهات واقعاً مهمی مرتکب شوید، اشتباهاتی که هنر برنامه‌نویسی را ارتقا می‌دهند. همچنین همراه خوبی برای یکی دیگر از دوره‌های  پایتون از سایت ما،  پایتون برای مبتدیان  تا پیشرفته مطلق است، که من آن را به بسیاری از خوانندگان خود برای یادگیری پایتون توصیه کرده‌ام.


Functional Programming in Python

برنامه نویسی تابعی در پایتون




پایتون یک زبان برنامه نویسی تابعی نیست، اما یک زبان چند پارادایم است که اجرای برنامه نویسی تابعی را آسان می کند و به راحتی با سایر سبک های برنامه نویسی ترکیب می شود. در این کتاب رایگان پایتون، دیوید مرتز، نویسنده پردازش متن در پایتون، جنبه‌های کاربردی زبان را بررسی می‌کند و اشاره می‌کند که کدام گزینه‌ها به خوبی کار می‌کنند و به طور کلی باید کدام گزینه‌ها را رد کنید.دیوید مرتز راه هایی را برای جلوگیری از کنترل جریان به سبک دستوری پایتون، تفاوت های ظریف توابع قابل فراخوانی، نحوه کار  با تکرارکننده ها و استفاده از توابع مرتبه بالاتر توضیح می دهد. همچنین چندین کتابخانه شخص ثالث پایتون را که برای برنامه نویسی تابعی مفید هستند در این کتاب برنامه نویسی تابعی پایتون رایگان یاد خواهید گرفت.
جهت فراگیری دوره برنامه نویسی وب، طراحی سایت از مقدماتی تا پیشرفته ( پروژه محور) و همچنین دوره ها برنامه نویسی مقدماتی طراحی سایت HTML5 CSS3 BOOTSTAP و.... می توانید از سایت ما تهیه کنید دوره های ما همه دارای پشتیبانی انلاین است که در اخر دوره مدرک معتبر ارت سافت تقدیم شما می شود.


Picking a Python Version: A Manifesto

انتخاب یک نسخه پایتون: یک مانیفست


دانلود


این کتاب الکترونیکی رایگان پایتون شما را از طریق درخت تصمیم گیری ضمنی در انتخاب نسخه پایتون، پیاده سازی و توزیع مناسب برای شما راهنمایی می کند. شایستگی هر یک از این انتخاب ها را می سنجد و بحث می کند و دلایل وجود هر گزینه را به طور خلاصه مورد بحث قرار می دهد.

20 Python Libraries You Aren't Using

20 کتابخانه پایتون که از آنها استفاده نمی کنید





این کتاب رایگان برنامه نویسی پایتون به شما کمک می کند تا برخی از کتابخانه ها و ابزارهای کمتر شناخته شده پایتون، از جمله ماژول های شخص ثالث و چندین ابزار بسیار مفید در کتابخانه استاندارد را که شایسته توجه بیشتر هستند، کشف کنید.نویسنده Caleb Hattingh به سختی وقت خود را صرف یافتن و آزمایش جواهرات پنهان در جمعیت عظیم کتابخانه های منبع باز پایتون کرد که با چندین معیار مطابقت دارند، مانند نصب و استفاده آسان، کراس پلتفرم، قابل اجرا در بیش از یک دامنه، و هنوز محبوب نیستند، اما به احتمال زیاد به این زودی ها محبوب می شوند.


A Whirlwind Tour of Python

تور گردباد پایتون



دانلود

توضیحات: این کتاب الکترونیکی رایگان پایتون، نحو، معناشناسی و الگوها را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید از پشته علوم داده باز پایتون مانند NumPy، Pandas، Matplotlib، Scikit و غیره استفاده کنید. در این کتاب کوتاه، Jake VanderPlas، نویسنده کتاب راهنمای علوم داده پایتون، نحو و معناشناسی ضروری پایتون، انواع داده‌ها و ساختارهای داخلی، تعاریف تابع، دستورات جریان کنترل و موارد دیگر را با استفاده از نحو پایتون 3 توضیح می‌دهد.
به طور خلاصه، این کتاب‌های رایگان پایتون، مقدمه‌ای مختصر و در عین حال جامع از پایتون را برای مهندسان، محققان و دانشمندان داده‌ای که قبلاً با زبان برنامه‌نویسی دیگری مانند جاوا، C++ یا روبی آشنا هستند، ارائه می‌کند.

Test-Driven Development with Python

توسعه تست محور با پایتون



توسعه تست محور با پایتون بر توسعه وب با پوششی از جاوا اسکریپت متمرکز است. این کتاب رایگان پایتون از یک مثال عینی استفاده می‌کند و نحوه توسعه یک وب‌سایت را از ابتدا تا آموزش روش TDD را توضیح می‌دهد.همچنین توضیح می دهد که چگونه در برنامه نویسی وب، از اصول یکپارچه سازی پایگاه داده و جاوا اسکریپت، از ابزارهای اتوماسیون مرورگر مانند Selenium، تا موضوعات پیشرفته (و مد روز) مانند NoSQL، سوکت های وب و برنامه نویسی Async استفاده می شود.این کتاب فقط برای خواندن آنلاین رایگان است، شما نمی توانید نسخه PDF یا EPUB را دانلود کنید، در صورت نیاز، می توانید کتاب الکترونیکی را از آمازون خریداری کنید.

Python Web Frameworks

چارچوب های وب پایتون



حتی با وجود اینکه ابزارهای جاوا اسکریپت بر چشم انداز توسعه وب امروزی تسلط دارند، پایتون به توسعه دهندگان وب مشتاق طیف گسترده ای از چارچوب های وب مفید را ارائه می دهد که به زبانی قدرتمند و آسان برای یادگیری نوشته شده اند. این کتاب الکترونیکی رایگان Python 30 چارچوب وب پایتون را بررسی می‌کند که بیش از 1000 بارگیری ماهانه دارند و نگاه عمیق‌تری به شش مورد از پرکاربردترین آنها ارائه می‌کند.کارلوس د لا گاردیا، نویسنده توسعه وب با Grok، چارچوب‌های پایتون مانند Appier، Cyclone و Fantastico را به Grok، Muffin، و Twisted and Dive به جزئیات شش چارچوب برتر پایتون، مانند Django، Flask، Tornado، Bottle، معرفی می‌کند. Pyramid و CherryPy.این همه درباره برخی از بهترین کتاب‌های الکترونیکی رایگان برنامه‌نویسی پایتون است. می توانید این کتاب ها را با فرمت PDF، MOBI یا EPUB برای مطالعه آنلاین و آفلاین دانلود کنید. اگرچه این کتاب‌ها کوتاه و مختصر هستند، اما همچنان حاوی اطلاعات زیادی برای توسعه‌دهندگان پایتون و هر کسی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پایتون است، است.اگر به دنبال منبع جامع‌تری هستید، می‌توانید این کتاب‌ها را با The Python Bible™ | همه چیزهایی که برای برنامه‌نویسی در دوره پایتون در Udemy نیاز دارید.

سایر کتاب‌ها و دوره‌های برنامه‌نویسی رایگان که ممکن است دوست داشته باشید

Python for Everybody

پایتون برای همه




شرح:
هدف این کتاب برنامه نویسی رایگان پایتون، ارائه مقدمه ای انفورماتیک محور برای برنامه نویسی است. تفاوت اصلی بین رویکرد علم کامپیوتر و رویکرد انفورماتیک که در این کتاب اتخاذ شده است، تمرکز بیشتر بر استفاده از پایتون برای حل مشکلات تجزیه و تحلیل داده‌های رایج در دنیای انفورماتیک است. نسخه Python 2 کتاب هنوز در دسترس است. می توانید این کتاب رایگان پایتون را با فرمت PDF، EPUB و HTML دانلود کنید.

The Hitchhiker’s Guide to Python

راهنمای سفر به پایتون


دانلود

این یک کتاب عالی برای همه توسعه دهندگان پایتون، هم برای مبتدیان و هم برای کاربران با تجربه تر است. این مختص علم داده نیست. با این حال، به شما یک زمینه فوق العاده در زبان می دهد و به ویژه شامل بهترین شیوه ها و چارچوب های توصیه شده است.این شامل همه چیز از نصب، محیط های توسعه، ساختار کد توصیه شده، برنامه نویسی شی گرا و برخی فصل های واقعا عالی در مورد سبک کد است. یکی از بخش‌های برجسته این کتاب، شرح بهترین روش‌ها برای ساختار دایرکتوری‌های حاوی کد پایتون شما است.در سبک خود کاملاً صاحب نظر است اما من فکر می کنم از بسیاری جهات این چیز بسیار خوبی است. همانطور که اغلب در برنامه نویسی، به عنوان یک مبتدی، باید در دریایی از راه های مختلف انجام کارها پیمایش کنید و اغلب مطمئن نیستید که کدام روش را انتخاب کنید.

Automate the Boring Stuff with Python

موارد خسته کننده را با پایتون خودکار کنید


دانلود

کتاب دیگری که مختص علم داده نیست. با این حال، اگر چیزی می خواهید که شما را در مورد موارد استفاده کاربردی ساده برای پایتون هیجان زده کند، این کتاب قطعا ارزش خواندن دارد.تمرکز اصلی روی خودکارسازی کارهای تکراری ساده است و هیچ دانش قبلی از برنامه نویسی را فرض نمی کند، بنابراین برای افراد مبتدی عالی است. من شخصاً متوجه می‌شوم که وقتی یک پیاده‌سازی عملی را در ذهن داشته باشم بهترین یاد می‌گیرم و این کتاب کارهای بسیار ساده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که یک مبتدی می‌تواند به سرعت در پایتون انجام دهد.

Python Data Science Handbook

کتاب راهنمای علوم داده پایتون


دانلود

این یک مقدمه واقعاً خوب برای کتابخانه های اصلی پایتون است که مجموعه ابزار دانشمندان داده را تشکیل می دهند. از جمله توضیحات عالی و نمونه کد برای استفاده از Numpy، Pandas، Matplotlib و Scikit-learn. همچنین فصل خوبی در مورد IPython، محبوب‌ترین محیط توسعه پایتون برای دانشمندان داده، وجود دارد و دلایل محبوبیت آن را به خوبی پوشش می‌دهد.

Introduction to Machine Learning with Python

مقدمه ای بر یادگیری ماشین با پایتون


دانلود

این کتاب یکی از بهترین مقدمه های پایتون برای یادگیری ماشینی است که من پیدا کردم. این برنامه عمدتاً بر برنامه‌های کاربردی دارای کتابخانه Scikit-learn تمرکز می‌کند، اما مفاهیم اصلی برنامه‌نویسی پایتون برای یادگیری ماشین را پوشش می‌دهد که برای هر کتابخانه دیگری قابل اجرا هستند.توضیحات بسیار واضح، بهترین شیوه ها برای گردش کار یادگیری ماشین و نمونه کدهای زیادی وجود دارد. به آرامی هر مفهوم جدید را معرفی می کند، که هر کدام بر اساس مفاهیم قبلی استوار است و در سراسر کتاب پیچیده تر می شود. بنابراین، اگر در یادگیری ماشین کاملاً تازه کار هستید، این یک مقدمه عالی است.

Python Essential Reference

مرجع ضروری پایتون

دانلود

اکنون در نسخه چهارم، Essential Reference اولین کتاب مرجع اصلی منتشر شده برای Python بود - که در ابتدا در سال 1999 منتشر شد. این کتاب مرجع جدی برای برنامه نویسان فعال است. به این ترتیب، سعی می‌کند پوشش دقیقی از هر ویژگی زبان پایتون، به‌ویژه ویژگی‌های پیشرفته‌ای که اغلب در کتاب‌های مقدماتی نادیده گرفته می‌شوند، ارائه دهد. همچنین مواد مرجع گسترده ای را برای اکثر ماژول های رایج در کتابخانه استاندارد فراهم می کند. من در درجه اول این کتاب را برای خودم نوشتم و به طور منظم از آن در کارهای روزمره خود استفاده می کنم. دیگران نیز آن را مفید دانسته اند.

Python Distilled

پایتون تقطیر شده

دانلود

این کتابچه راهنمای مختصر با تمرکز بر پایتون 3.6 و بالاتر، بر هسته اصلی زبان، با نمونه‌های کد به روز شده برای روشن کردن نحوه عملکرد پایتون و نحوه ساختار برنامه‌هایی که می‌توانند آسان‌تر توضیح داده، آزمایش و اشکال‌زدایی شوند، تمرکز دارد.این راهنمای عملگرا به جای تلاش برای پوشش دادن هر ویژگی و ویژگی ممکن یک زبان 30 ساله، یک روایت مختصر در رابطه با موضوعات برنامه نویسی اساسی مانند انتزاع داده ها، جریان کنترل، ساختار برنامه، توابع، اشیا و ماژول ها را ارائه می دهد. موضوعاتی که پایه و اساس پروژه های پایتون با هر اندازه ای را تشکیل می دهند.

مشکلات دستکاری و تجزیه و تحلیل داده ها را به طور موثرتر حل کنید

ساختار برنامه ها با چشم به وضوح و قابلیت اطمینان

اشیاء را کنترل کنید و بر «پروتکل‌هایی» که رفتار آن‌ها را مشخص می‌کند، تسلط پیدا کنید

توابع اصلی و اصطلاحات برنامه نویسی کاربردی

کلاس ها را از منظر سطح بالا و فنی درک کنید

برای رشد پروژه با درک ماژول ها و بسته ها برنامه ریزی کنید

Tiny Python Projects

پروژه های کوچک پایتون

پروژه‌های کوچک پایتون پیشرفتی از چالش‌های کدنویسی است که برای بردن شما از مبتدی به پایتونیستا طراحی شده است. 22 برنامه برای نوشتن وجود دارد که شامل تست می شود تا بدانید چه زمانی مشکلات را به درستی حل کرده اید. بنابراین واقعاً شما پایتون و نحوه آزمایش برنامه ها را یاد خواهید گرفت. همچنین در مورد چگونگی پارامترسازی برنامه هایمان به گونه ای که انعطاف پذیر و مستند باشند صحبت خواهیم کرد.

Grokking Algorithms

الگوریتم های گروکینگ

دانلود

Grokking Algorithms یک راهنمای کاملاً مصور و دوستانه است که به شما می آموزد چگونه الگوریتم های رایج را برای مشکلات عملی که هر روز به عنوان یک برنامه نویس با آن مواجه می شوید، اعمال کنید. شما با مرتب‌سازی و جستجو شروع می‌کنید و با تقویت مهارت‌های خود در تفکر الگوریتمی، با نگرانی‌های پیچیده‌تری مانند فشرده‌سازی داده‌ها و هوش مصنوعی مقابله خواهید کرد. هر نمونه با دقت ارائه شده شامل نمودارهای مفید و نمونه کدهای کاملاً مشروح در پایتون است.یادگیری در مورد الگوریتم ها نباید خسته کننده باشد! نمونه‌های سرگرم‌کننده، مصور و دوستانه‌ای را که در الگوریتم‌های Grokking در YouTube پیدا خواهید کرد، نگاه کنید.اگر می‌خواهید از الگوریتم‌های کلاسیک داخل این کتاب اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً الگوریتم‌های در حرکت را بررسی کنید.

در مورد تکنولوژی

یک الگوریتم چیزی نیست جز یک روش گام به گام برای حل یک مسئله. الگوریتم هایی که اغلب برنامه نویس ها استفاده می کنند قبلاً کشف، آزمایش و اثبات شده اند. اگر می‌خواهید آن‌ها را بفهمید،این کتاب برای شماست. این راهنمای کاملاً مصور و جذاب یادگیری نحوه استفاده مؤثر از مهمترین الگوریتم ها در برنامه هایتان را آسان می کند.

در مورد کتاب

Grokking Algorithms برداشتی دوستانه از این موضوع اصلی علوم کامپیوتر است. در آن، یاد خواهید گرفت که چگونه الگوریتم های رایج را برای مشکلات برنامه نویسی عملی که هر روز با آن مواجه می شوید، اعمال کنید. شما با کارهایی مانند مرتب سازی و جستجو شروع خواهید کرد. همانطور که مهارت های خود را تقویت می کنید، با مشکلات پیچیده تری مانند فشرده سازی داده ها و هوش مصنوعی مقابله خواهید کرد. هر نمونه با دقت ارائه شده شامل نمودارهای مفید و نمونه کدهای کاملاً مشروح در پایتون است. در پایان این کتاب، شما بر الگوریتم های کاربردی و همچنین نحوه و زمان استفاده از آنها تسلط خواهید داشت.

Python Tricks by Dan Bader

ترفندهای پایتون توسط دن بادر

دانلود

درباره نویسنده 

Dan Bader یک توسعه دهنده و مشاور نرم افزاری است که به برنامه نویسان پایتون کمک می کند تا مهارت های کدنویسی خود را به سطح بالاتری برسانند.دان بیش از 15 سال تجربه در طراحی و توسعه نرم افزار دارد و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته علوم کامپیوتر است.

با ترفندهای پایتون:

در این کتاب بهترین روش های پایتون را با مثال های ساده و در عین حال کاربردی کشف خواهید کرد.شما یک قدم به تسلط بر پایتون نزدیکتر خواهید شد، بنابراین می توانید کدهای زیبا و اصطلاحی را که به طور طبیعی به شما می رسد بنویسید.یادگیری پایتون دشوار است  و با این کتاب می‌توانید بر مهارت‌های عملی که واقعاً مهم هستند تمرکز کنید.

چه کسی باید این کتاب را بخواند:

اگر می‌پرسید کدام بخش‌های کمتر شناخته شده در پایتون را باید بدانید، نقشه راه را با این کتاب دریافت خواهید کرد. چند ترفند جالب (و در عین حال کاربردی!) پایتون را کشف کنید و آماده شوید تا در بررسی کد بعدی خود، ذهن همکاران خود را منفجر کنید.اگر با نسخه‌های قدیمی پایتون تجربه دارید، این کتاب شما را با الگوهای مدرن و ویژگی‌های معرفی شده در پایتون 3 و پشتیبان‌گیری به پایتون 2.7 آشنا می‌کند. این یک راه سرگرم کننده برای استفاده از پیشرفت های اخیر در زبان، خواهد بود.اگر با زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر کار کرده‌اید و می‌خواهید با پایتون به سرعت عمل کنید، اصطلاحات و نکات کاربردی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک پایتونیستای مطمئن و مؤثر را انتخاب خواهید کرد.

اگر می‌خواهید پایتون را متعلق به خود کنید و یاد بگیرید که چگونه کدهای پایتونیک و تمیز بنویسید، بهترین روش‌ها و ترفندهای کمتر شناخته‌شده را برای تکمیل دانش خود در  این کتاب کشف خواهید کرد. یک قدم به تسلط پایتون نزدیک‌تر شوید و جعبه ابزار خود را پر کنید. نگاه کردن به این همه کد زیبا و مهندسی شده ای که قرار است بنویسید چقدر عالی خواهد بود؟

چه کسانی نباید این کتاب را بخوانند:

کتاب یک آموزش گام به گام پایتون نیست. این یک دوره ابتدایی پایتون نیست. اگر در مراحل اولیه یادگیری پایتون هستید، این کتاب به تنهایی شما را به یک توسعه دهنده حرفه ای پایتون تبدیل نمی کند. خواندن آن همچنان برای شما مفید خواهد بود، اما باید مطمئن شوید که با منابع دیگری کار می‌کنید تا مهارت‌های پایه پایتون خود را تقویت کنید (مانند کتاب اصول پایتون ما).این کتاب بهترین روش‌های پایتون و قدرت کدهای زیبا و پایتونیک را با مثال‌های ساده و روایت‌های گام به گام کشف خواهید کرد.

Elements of Programming Interviews in Python

عناصر مصاحبه برنامه نویسی در پایتون

دانلود

از این نسخه کتاب پایتون برای پیوندزدن به نسخه C++ و جاوا به وب سایت مراجعه میکنید

 آیا  می خواهید  که در یک شرکت آینده دار کار کنید؟

آیا با یک مشکل مصاحبه که می توانست در 15 دقیقه حل شود دست

و پنجه نرم می کنید؟

ای کاش می توانستید مسائل محاسباتی در دنیای واقعی را مطالعه کنید؟

اگر چنین است، باید عناصر مصاحبه های برنامه نویسی را بخوانید. EPI راهنمای جامع شما برای مصاحبه برای نقش های توسعه نرم افزار است. هسته EPI مجموعه ای از بیش از 250 مشکل با راه حل های دقیق است.مشکلات با 200 شکل، 300 برنامه آزمایش شده و 150 نوع دیگر نشان داده شده است. کتاب با خلاصه‌ای از جنبه‌های غیرفنی مصاحبه، مانند استراتژی‌های یک مصاحبه عالی، اشتباهات رایج، دیدگاه‌هایی از طرف دیگر ، نکاتی در مورد مذاکره با بهترین پیشنهاد، و راهنمای بهترین روش‌های استفاده از EPI آغاز می‌شود.

ما همچنین خلاصه ای از ساختارهای داده، الگوریتم ها و الگوهای حل مسئله را ارائه می دهیم. مسائل کدگذاری از طریق یک سری از فصل ها در مورد ساختارهای داده پایه و پیشرفته، جستجو، مرتب سازی، اصول طراحی الگوریتم و همزمانی ارائه شده است. هر فصل با یک مقدمه کوتاه، یک مطالعه موردی، نکات برتر و بررسی مهم ترین روش های کتابخانه ای ستاره می کند.

Python Pocket Reference

مرجع جیبی پایتون

دانلود

پایتون برای کیفیت، بهره وری، قابلیت حمل و ادغام بهینه شده است. صدها هزار توسعه‌دهنده پایتون در سراسر جهان برای کارهای همه منظوره، برنامه‌نویسی اینترنتی، برنامه‌نویسی سیستم‌ها، رابط‌های کاربری و سفارشی‌سازی محصول به پایتون تکیه می‌کنند. Python که بر روی تمام پلتفرم‌های محاسباتی اصلی، از جمله نسخه‌های تجاری یونیکس، لینوکس، ویندوز و Mac OS X موجود است، قابل حمل، قدرتمند و قابل‌استفاده آسان است. با فرمت مناسب و مرجع سریع خود، "مرجع جیبی پایتون"، نسخه سوم مرجع کامل در محل کار است. مهمتر از آن، اکنون برای پوشش آخرین نسخه این زبان، Python 2.4، به روز شده است. برای توسعه دهندگان باتجربه پایتون، این کتاب یک جعبه ابزار جمع و جور است که اطلاعات لازم برای دانستن را در یک صفحه ارائه می دهد. این نسخه سوم همچنین شامل یک فهرست جستجوی آسان برای کمک به توسعه دهندگان در یافتن سریع پاسخ است! Python 2.4 چیزی بیش از بهینه سازی و بهبود کتابخانه است. همچنین پر از رفع اشکال و ارتقاء است. و این تغییرات در "مرجع جیبی پایتون"، نسخه سوم بررسی شده است. ویژگی‌های زبان جدید، داخلی‌های جدید و ارتقا یافته، و ماژول‌ها و بسته‌های جدید و ارتقا یافته - همه آنها با جزئیات توضیح داده شده‌اند. «مرجع جیبی پایتون»، نسخه سوم به عنوان همراه عالی برای «آموزش پایتون» و «برنامه‌نویسی» عمل می‌کند. پایتون."


Python for data analysis

پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها



دانلود

کتاب پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها کتابی است که هدف آن این است که خوانندگان خود را با داده های ساختاریافته در پایتون سازگار کند. این توضیح می دهد که چگونه می توان داده ها را در پایتون با استفاده از شناخته شده ترین کتابخانه ها: Numpy و Pandas، دستکاری، پردازش، پاکسازی و به طور موثر خرد کرد.پس از اتمام آن، ابزارهایی برای حل طیف گسترده ای از مشکلات تجزیه و تحلیل داده ها و ساخت برنامه های کاربردی فشرده داده های خود را خواهید داشت و دقیقاً می دانید که چگونه تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی و مراحل آن را انجام دهید.در مقایسه با سایر متون توصیه شده مانند Python for Data Science Handbook، در بخش تجسم کمتر و بیشتر در تجزیه و تحلیل، همچنین موضوعاتی مانند سری زمانی و ویژگی‌های پیشرفته‌تر پاندا را پوشش می‌دهد.این کتاب عملی که توسط Wes McKinney، نویسنده اصلی کتابخانه معروف پانداها نوشته شده است، مملو از مطالعات عملی است. برای تحلیلگرانی که تازه وارد پایتون هستند و برای برنامه نویسان پایتون که تازه وارد محاسبات علمی شده اند ایده آل است.

پس از اتمام کتاب، یاد خواهید گرفت که:

از پوسته تعاملی پایتون به عنوان محیط توسعه اولیه خود استفاده کنید و همچنین مبانی زبان برنامه نویسی پایتون و نوت بوک های Jupyter را یاد بگیرید.

با ویژگی های اساسی Numpy آشنا شوید، کتابخانه ای که بیشترین استفاده را برای تجزیه و تحلیل عددی و عملیات در پایتون دارد.

با استفاده از کتابخانه پانداها برای پاکسازی، تبدیل و ترکیب داده ها، متخصص شوید.

درباره نحوه تجسم این داده ها با استفاده از Matplotlib اطلاعاتی کسب کنید.

بیاموزید که سری های زمانی چیست و چگونه داده های وابسته به زمان را مدیریت کنید.

نحوه حل مشکلات در تجزیه و تحلیل وب، علوم اجتماعی، مالی و اقتصاد را از طریق مثال های دقیق بیاموزید

محتویات پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها

فصل های کتاب

فصل مقدمات : فصل توضیحی همراه با مقدمه، شرح اهداف کتاب و نحوه نصب ابزار مورد نیاز

مبانی زبان پایتون، آی‌پیتون و نوت‌بوک‌های ژوپیتر : این فصل به ارائه و معرفی مبانی و معناشناسی پایتون می‌پردازد.

ساختارها، توابع و فایل‌های داده داخلی : انواع داده، جریان کنترل، شرطی‌ها و توابع داخلی مرتبط. این فصل با نحوه مدیریت فایل ها و نحوه ارتباط با یک سیستم عامل به پایان می رسد.

مبانی NumPy : آرایه ها و محاسبات برداری: این فصل تمام مفاهیم Numpy را که برای انجام عملیات پیچیده ریاضی باید بدانید توضیح می دهد و آرایه numpy و استراتژی های مختلف نمایه سازی و همچنین مرتب سازی و عملیات بولی را بررسی می کند.

شروع کار با پانداها : این فصل شبیه به فصل قبلی است اما به جای نومپی با پانداها همراه است. این اشیاء سری، Dataframes و Index پانداها را معرفی می‌کند و راه‌های مختلف بازی با آنها و دریافت تجزیه و تحلیل توصیفی را توضیح می‌دهد.

بارگذاری داده، ذخیره سازی و فرمت های فایل : نحوه نوشتن و خواندن از فایل های متنی، کار با فایل های CSV یا TSV، JSON و HTML و حذف وب. همچنین نحوه تعامل با API ها و پایگاه های داده را توضیح می دهد.

تمیز کردن و آماده‌سازی داده‌ها : فصل 7 ما را وادار می‌کند تا با پانداها در مورد نحوه فیلتر کردن مقادیر، جایگزینی مقادیر از دست رفته، حذف موارد تکراری، و نحوه شناسایی و فیلتر کردن مقادیر پرت و نمونه‌برداری تصادفی کار کنیم.

جدال داده ها : پیوستن، ترکیب و تغییر شکل: این فصل به نمایه سازی سلسله مراتبی، نحوه ترکیب و ادغام Dataframe ها و نحوه تغییر شکل و چرخش آنها می پردازد.

ترسیم و تجسم : نحوه استفاده از matplotlib برای به دست آوردن تجسم در داده هایمان، نحوه رسم با پانداها و ترسیم نقشه پیشرفته با Seaborn.

جمع‌آوری داده‌ها و عملیات گروهی : اکنون ما شروع به ورود به موضوعات پیچیده‌تر می‌کنیم: عملکرد گروهی Dataframes Panda و نحوه جمع‌آوری داده‌ها.

سری های زمانی : تاریخ و زمان انواع داده ها، اصول سری های زمانی، فرکانس ها، دوره ها و نحوه انجام محاسبات با تاریخ ها و در آخر توابع پنجره متحرک.

پانداهای پیشرفته : داده‌های طبقه‌بندی چیست، چگونه آن‌ها را دستکاری کنیم و قابلیت‌های گروهی پیشرفته.

در نهایت، فصل‌های 13 و 14 به کتابخانه‌های مدل‌سازی مختلف در پایتون برای تجزیه و تحلیل آماری مانند مدل‌های آماری و نمونه‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها در مجموعه داده‌های مختلف اختصاص داده شده‌اند.

خلاصه

Python برای تجزیه و تحلیل داده ها یک کتاب فوق العاده برای یادگیری نحوه تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Python است و به شما به عنوان مرجع میز خدمت برای جستجوی نحوه انجام وظایف خاص است. این محصولی است که می تواند به طور روزانه به توسعه دهندگان کمک کند. شما از پایه تا پیشرفته پانداها و Numpy یاد خواهید گرفت و نحوه مدیریت انواع داده ها را یاد خواهید گرفت.اگر کار می‌کنید یا مشتاق کار با حجم زیادی از داده‌ها هستید، Python for Data Analysis ساعت‌های زیادی را برای شما صرفه‌جویی می‌کند، بسیار خوب نوشته شده، به راحتی توضیح داده می‌شود و به طرز شگفت‌انگیزی مفید است.

Think Python

به پایتون فکر کنید

Think Python مقدمه ای مختصر برای طراحی نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون است. این کتاب برای افرادی بدون تجربه برنامه نویسی در نظر گرفته شده است، این کتاب با ابتدایی ترین مفاهیم شروع می شود و به تدریج مطالب جدیدی را اضافه می کند. برخی از ایده‌هایی که دانش‌آموزان آن را چالش‌برانگیزتر می‌دانند، مانند برنامه‌نویسی بازگشتی و شی‌گرا، به دنباله‌ای از مراحل کوچک‌تر تقسیم می‌شوند و در طی چندین فصل معرفی می‌شوند.این کتاب درسی در کلاس‌های کالج بارد، کالج مهندسی اولین، دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا، دانشگاه مین، دانشگاه شمالی کلرادو استفاده شده است.

Mastering Deep Learning Fundamentals With Python

تسلط بر اصول یادگیری عمیق با پایتون



دانلود

این کتاب برای هر کسی که مایل به یادگیری عمیق است طراحی شده است. این کتاب تکنیک‌های اصلی را ارائه می‌کند: شبکه‌های عصبی عمیق، قادر به مدل‌سازی انواع داده‌ها، شبکه‌های کانولوشن، قادر به طبقه‌بندی تصاویر، تقسیم‌بندی آنها و کشف اشیا یا افرادی که در آنجا هستند، شبکه‌های تکرارشونده، حاوی کد نمونه است تا خواننده می تواند به راحتی برنامه ها را تست و اجرا کند.به دنیای شگفت انگیز علم داده قدم بگذارید.شما به لطف دانشمندان داده در انقلابی شرکت کنید که هوش مصنوعی را به قلب جامعه ما بازگرداند. علم داده عبارت است از تبدیل مسائل از هر ماهیت دیگر به مسائل مدلسازی کمی که با الگوریتم های پردازش حل می شوند.

برخی از موضوعات مطرح شده در این کتاب عبارتند از:

اصول یادگیری عمیق مبانی احتمال مبانی آمار مبانی جبر خطی مقدمه ای بر یادگیری ماشین و یادگیری عمیق مبانی یادگیری ماشینی مبانی شبکه های عصبی و یادگیری عمیق پارامترهای یادگیری عمیق و فرا پارامترهای شبکه های عصبی عمیق لایه های توابع فعال سازی یادگیری عمیق شبکه عصبی کانولوشن یادگیری عمیق در عمل (در نوت‌بوک‌های ژوپیتر) ساختار داده‌های پایتون بهترین روش‌ها در پایتون و zen of python نصب پایتون

اهداف این کتاب به شرح زیر است:

کمک به شما در درک جزئیات یادگیری عمیق 

کمک به شما در یادگیری نحوه شروع یادگیری عمیق در پایتون

تنظیم محیط کدنویسی برای کمک به انتقال از یک یادگیری عمیق مبتدی به یک حرفه ای 

کمک به شما در یادگیری نحوه توسعه یک مدل شبکه عصبی مصنوعی کامل و کاربردی در پایتون بر روی خود

Programming Python

برنامه نویسی پایتون

دانلود

کتاب های برنامه نویسی پایتون برای کدنویسان مبتدی و پیشرفته موجود است. Python Crash Course یک کتاب محبوب و پرفروش است که مقدمه ای عملی و مبتنی بر پروژه بر برنامه نویسی را ارائه می دهد. کتاب های دیگری که می توانند به مبتدیان در یادگیری پایتون کمک کنند عبارتند از Head-First Python، Invent Your Own Computer Games with Python، Think Python، Effective Computation in Physics، Python Pocket Reference، Python Programming و Python Tricks123. A Byte of Python یک کتاب رایگان است که نسخه Python 3 را پوشش می دهد و به بیش از 26 زبان ترجمه شده است.

Learn Python the Hard Way

پایتون را به روش سخت یاد بگیرید

دانلود

در Learn Python the Hard Way، نسخه سوم، پایتون را با کار بر روی 52 تمرین فوق العاده ساخته شده یاد خواهید گرفت. آنها را بخوان. کد آنها را دقیقا تایپ کنید. (بدون کپی و چسباندن!) اشتباهات خود را برطرف کنید. اجرای برنامه ها را تماشا کنید. همانطور که انجام می دهید، یاد خواهید گرفت که نرم افزار چگونه کار می کند. برنامه های خوب چه شکلی هستند نحوه خواندن، نوشتن و فکر کردن در مورد کد. و...

Head First Python

سر اول پایتون



دانلود

 Head First Python، با کار کردن با ساختارها و توابع داده داخلی، به سرعت اصول پایتون را درک خواهید کرد. سپس به ساختن برنامه وب خود، کاوش در مدیریت پایگاه داده، رسیدگی به استثناها و مشاجره داده ها ادامه خواهید داد. اگر مجذوب کارهایی هستید که می توانید با مدیران زمینه، دکوراتورها، درک مطلب و تولیدکنندگان انجام دهید، همه چیز اینجاست. این نسخه دوم یک تجربه یادگیری کامل است که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان به یک برنامه‌نویس پایتون خوب تبدیل شوید.

چرا این کتاب اینقدر متفاوت به نظر می رسد؟ بر اساس آخرین تحقیقات در علوم شناختی و تئوری یادگیری، Head First Pythonuses یک قالب بصری غنی برای درگیر کردن ذهن شما، به جای یک رویکرد متنی سنگین که شما را به خواب می برد، استفاده می کند. چرا وقت خود را برای مبارزه با مفاهیم جدید تلف کنید؟ این تجربه یادگیری چندحسی برای نحوه عملکرد واقعی مغز شما طراحی شده است.

Invent Your Own Computer Games with Python, 4th edition

بازی های رایانه ای خود را با پایتون، نسخه چهارم اختراع کنید


دانلود

"Invent Your Own Computer Game with Python" به شما برنامه نویسی کامپیوتر را به زبان برنامه نویسی پایتون می آموزد. هر فصل کد منبع کامل یک بازی جدید را به شما می دهد و مفاهیم برنامه نویسی را از این مثال ها آموزش می دهد. این کتاب تحت مجوز Creative Commons در دسترس است و می‌توان آن را به‌طور کامل و رایگان از http://inventwithpython.com دانلود کرد. برای هر کسی در هر سنی که قبلا برنامه نویسی نکرده است. این نسخه دوم محوا را اصلاح و گسترش داده است، از جمله استفاده از کتابخانه Pygame برای ساخت بازی هایی با گرافیک، انیمیشن و صدا.


Python for Kids: A Playful Introduction to Programming

پایتون برای کودکان: مقدمه ای بازیگوش برای برنامه نویسی

دانلود

Python for Kids بلیط شما برای ورود به دنیای شگفت انگیز برنامه نویسی کامپیوتر است.پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و رسا است که آن آسان و استفاده از آن سرگرم کننده است! اما کتاب‌های مربوط به یادگیری برنامه‌نویسی در پایتون می‌توانند به نوعی کسل‌کننده، خاکستری و خسته‌کننده باشند و این برای هیچ‌کس جالب نیست.

Python for Kids پایتون را زنده می کند و شما (و والدینتان) را وارد دنیای برنامه نویسی می کند. جیسون آر بریگز شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی می‌کند و برنامه‌های نمونه منحصربه‌فرد (و اغلب خنده‌دار) را آزمایش می‌کنید که شامل هیولاهای درنده، ماموران مخفی، کلاغ‌های دزد و غیره است. اصطلاحات جدید تعریف شده است. کد رنگی، تشریح شده و توضیح داده شده است. و تصاویر غیرمعمول و تمام رنگی همه چیز را روشن تر نگه می دارد.

فصل‌ها با پازل‌های برنامه‌نویسی به پایان می‌رسند که برای کشش مغز و تقویت درک شما طراحی شده‌اند. در پایان کتاب، دو بازی کامل را برنامه‌ریزی کرده‌اید: یک کلون از بازی معروف Pong و «Mr. Stick Man Races for the Exit» - یک بازی پلتفرم با پرش، انیمیشن و خیلی چیزهای دیگر.

همانطور که به ماجراجویی برنامه نویسی خود دست می زنید، یاد خواهید گرفت که چگونه:

- از ساختارهای داده اساسی مانند لیست ها، تاپل ها و نقشه ها استفاده کنید

- کد خود را با توابع و ماژول ها سازماندهی و دوباره استفاده کنید

- از ساختارهای کنترلی مانند حلقه ها و دستورات شرطی استفاده کنید

- با ماژول لاک پشت پایتون شکل ها و الگوها را رسم کنید

- بازی ها، انیمیشن ها و دیگر شگفتی های گرافیکی را با tkinter ایجاد کنید

Teach Your Kids to Code: A Parent-Friendly Guide to Python Programming

به کودکان خود کدنویسی را آموزش دهید: راهنمای والدین دوستانه برای برنامه نویسی پایتون

دانلود

Teach Your Kids to Code یک راهنمای والدین و معلم برای آموزش برنامه نویسی اولیه و حل مسئله به کودکان با استفاده از Python، زبان قدرتمندی است که در دوره های دانشگاهی و شرکت های فناوری مانند گوگل و IBM استفاده می شود. توضیحات گام به گام باعث می شود بچه ها فوراً تفکر محاسباتی را یاد بگیرند، در حالی که مثال های بصری و بازی محور توجه آنها را جلب می کند. معرفی دوستانه مفاهیم اساسی برنامه‌نویسی مانند متغیرها، حلقه‌ها و توابع به جوان‌ترین برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را که برای ساختن بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی جالب خود نیاز دارند، ایجاد کنند. چه سال‌ها برنامه‌نویسی کرده باشید و چه هرگز برنامه‌نویسی نکرده‌اید، آموزش کدنویسی به بچه‌ها به شما کمک می‌کند به برنامه‌نویس جوان خود نشان دهید که چگونه آموزش کدنویسی به بچه‌ها همراهی عالی برای هر کلاس برنامه‌نویسی مقدماتی یا جلسه بعد از مدرسه است. یا صرفاً تلاش های آموزشی شما در خانه. بعدازظهرهای مفرح و سازنده ای را با بچه هایتان پشت کامپیوتر بگذرانید—همه شما می توانید چیزی یاد بگیرید!

می توانید جهت یادگیری بیشتر زبان برنامه نویسی پایتون به برنامه نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته ما مراجعه کنید.

Fluent Python: Clear, Concise, and Effective Programming

پایتون روان: برنامه نویسی واضح، مختصر و موثر

دانلود

وقت خود را برای خم کردن پایتون تلف نکنید تا الگوهایی را که به زبان‌های دیگر یاد گرفته‌اید مطابقت دهید. سادگی پایتون به شما امکان می دهد سریعاً سازنده شوید، اما اغلب به این معنی است که از همه چیزهایی که زبان ارائه می دهد استفاده نمی کنید. با نسخه به روز شده این راهنمای عملی، نحوه نوشتن کد موثر و مدرن پایتون 3 را با استفاده از بهترین ایده های آن یاد خواهید گرفت.ویژگی های اصطلاحی Python 3 را فراتر از تجربه قبلی خود کشف و اعمال کنید. نویسنده Luciano Ramalho شما را از طریق ویژگی‌ها و کتابخانه‌های زبان اصلی پایتون راهنمایی می‌کند و به شما می‌آموزد که چگونه کد خود را کوتاه‌تر، سریع‌تر و خواناتر کنید.این نسخه جدید که با به‌روزرسانی‌های اصلی در سرتاسر آن کامل شده است، دارای پنج بخش است که به عنوان پنج کتاب کوتاه در کتاب کار می‌کنند:

ساختارهای داده: توالی ها، دستورات، مجموعه ها، یونیکد و کلاس های داده

توابع به عنوان اشیا: توابع درجه یک، الگوهای طراحی مرتبط، و نکات نوع در اعلان تابع

اصطلاحات شی گرا: ترکیب، وراثت، میکسین، رابط ها، بارگذاری بیش از حد اپراتور، پروتکل ها، و انواع ایستا بیشتر

جریان کنترل: مدیران زمینه،مولدها، برنامه‌های مشترک، همگام‌سازی/انتظار، و مجموعه‌های رشته/فرآیند

فرابرنامه‌نویسی: ویژگی‌ها، توصیفگرهای ویژگی، تزئین‌کننده‌های کلاس، و قلاب‌های فرابرنامه‌نویسی کلاس جدید که جایگزین یا ساده‌سازی متاکلاس‌ها می‌شوند.

Effective Computation in Physics: Field Guide to Research with Python

محاسبات موثر در فیزیک: راهنمای میدانی برای تحقیق با پایتون

دانلود

امروزه فیزیکدانان بیشتری نقش توسعه‌دهنده نرم‌افزار را به عنوان بخشی از تحقیقات خود بر عهده می‌گیرند، اما توسعه نرم‌افزار همیشه آسان یا واضح نیست، حتی برای فیزیکدانان. این کتاب عملی مهارت‌های ضروری توسعه نرم‌افزار را آموزش می‌دهد تا به شما کمک کند تقریباً هر جنبه‌ای از تحقیق را در یک زمینه مبتنی بر فیزیک به طور خودکار انجام دهید و انجام دهید.این کتاب که توسط دو دکترای مهندسی هسته ای نوشته شده است، شامل مثال های عملی است که از دانش کاری مفاهیم فیزیک گرفته شده است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از زبان برنامه نویسی پایتون برای انجام همه چیز از جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها گرفته تا ساختن نرم افزار و انتشار نتایج خود استفاده کنید.

این کتاب در چهار بخش شامل:

شروع: پرش به پایتون، خط فرمان، محفظه های داده، توابع، کنترل جریان و منطق، و کلاس ها و اشیاء

انجام آن: در مورد عبارات منظم، تجزیه و تحلیل و تجسم، NumPy، ذخیره داده ها در فایل ها و HDF5، ساختارهای داده مهم در فیزیک، محاسبات به صورت موازی، و استقرار نرم افزار اطلاعات کسب کنید.

درست انجام دادن: خطوط لوله و نرم افزار بسازید، یاد بگیرید از کنترل نسخه محلی و از راه دور استفاده کنید، و کد خود را اشکال زدایی و آزمایش کنید.

بیرون آمدن از آن: کد خود را مستند کنید، یافته های خود را پردازش و منتشر کنید و به طور موثر با هم همکاری کنید. به مجوزهای نرم افزار، مالکیت و رویه های حق چاپ بپردازید

سایر منابع پایتون

با تشکر از خواندن این مقالات اگر این کتاب های الکترونیکی رایگان را دوست دارید، لطفاً آن را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. اگر سؤال، بازخورد یا هر کتاب رایگان پایتون دیگری دارید که می‌خواهید به این لیست اضافه کنید، فقط یک نظر بگذارید.

 Free Courses to Learn Python

 Free Courses to Learn Web Development

 Free Courses to Learn JavaScript

Free Courses to Learn React JS

 Free Courses to Learn Algorithms

 Free Courses to Learn C++

 Free Courses to Learn Linux

 Free Courses to Learn Angular

Free Courses to Learn Blockchain

Free Courses to Learn OOP

Free Courses to Learn Java

 Free Java Free JavaScript books PDF

Free JavaScript books PDF

 Free jQuery eBooks PDF - Online read 

 Free Struts Framework books for Java EE programmers

Free Data Structure and Algorithm Books

 Free Apache Maven eBooks

 Free Courses to Learn HTML and CSS

 Free Courses to Learn Data Structure and Algorithm

Free Scala Programming Books and PDF

 Free Java JEE Books and PDF

Free Courses to Learn SQL

Best Courses to Learn Python


دیدگاه و پرسش
  • اتنا  حاجوی

    اتنا حاجوی

    1 سال پیش

    ثبت امتیاز بسیار عالی

دوره های برنامه نویسی جدید

تخفیف
دوره مقدماتی طراحی سایت
دوره مقدماتی طراحی سایت
25 ساعت 100 درس

17

(دانشجو)

5.0

( 1 نظر )
تخفیف
برنامه نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته
دوره کامل CSS3
دوره کامل CSS3
10 ساعت 55 درس

4

(دانشجو)

5.0

( 1 نظر )
دوره کامل PHP
دوره کامل PHP
10 ساعت 100 درس

1

(دانشجو)
دوره کامل HTML5
دوره کامل HTML5
10 ساعت 26 جلسه

1

(دانشجو)

شش مقاله اخیر