کنفرانس های برتر هوش مصنوعی و داده های بزرگ که نباید در سال 2023 از دست بدهید
زمان مطالعه: 3 دقیقه از 5

کنفرانس های برتر هوش مصنوعی و داده های بزرگ که نباید در سال 2023 از دست بدهید

کنفرانس های برتر هوش مصنوعی

 کنفرانس های برتر هوش مصنوعی و داده های بزرگ در سال 2023 که اگر از علاقه مندان به فناوری هستید نباید از دست بدهید

هوش مصنوعی طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی برای شرکت‌ها دارد. برای مثال، کنفرانس‌های هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ، سیستم‌های امنیتی،مدیریت موجودی،بات‌های گفتگو و دستیاران مجازی را توضیح می‌دهند. هوش مصنوعی یک حوزه پویا است که همیشه در حال تکامل است. شرکت در کنفرانس‌های هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ در سال ۲۰۲۳ روشی عالی برای به روز ماندن در روندهای هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ است.هوش مصنوعی یکی از روندهای اصلی چالش ها در سال جاری بود، تا حدی به این دلیل که ChatGPT در دسترس قرار گرفت. شرکت ها باید پیش بینی کنند که چگونه آنها و رقبایشان هوش مصنوعی را در کار های خود اعمال می کنند. در این مقاله، 10 کنفرانس برتر هوش مصنوعی و داده های بزرگ در سال 2023 را که نباید از دست بدهید، فهرست کرده ایم.

World Summit AI America


مکان: مونترال، کانادا

تاریخ: 19 تا 20 آوریل 2023

نام‌های برتر تجارت، علم و فناوری برای دو روز سرگرمی با هوش مصنوعی گرد هم می‌آیند، از جمله ناسا، اپل، سونی و گوگل. مسیر سلامت هوشمند، که بر روی راه‌هایی برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی برای همه تمرکز می‌کند، نقش مهمی در کنفرانس امسال بازی خواهد کرد. تعداد زیادی کارگاه آموزشی، فرصت‌های شبکه‌سازی و نمایشگاهی برگزار می‌شود که در آن می‌توانید از جدیدترین گرایش‌ها مطلع شوید، ایده‌ها را تبادل کنید و در بحث‌ها در مورد تمام مسائل اصلی پیرامون هوش مصنوعی مانند حریم خصوصی، اخلاقیات و قوانین شرکت کنید.

Rio Summit



مکان: برزیل، ریودوژانیرو

تاریخ: 1-4 مه 2023

وب سامیت، همانطور که فورچون گفته است، جام جهانی گردهمایی های فناوری است. وقت آن است که در این تجربه رویداد منحصر به فرد شرکت کنید و آنچه را که آمریکای جنوبی ارائه می دهد از آنجایی که صنعت فناوری آن اکنون در حال شکوفایی است، کشف کنید. شخصیت‌های برتر در فناوری صحبت خواهند کرد، امکانات شبکه‌ای فوق‌العاده وجود خواهد داشت، و می‌توانید از برنامه‌های انحصاری برای استفاده حداکثری از سفر خود استفاده کنید.

ODSC East 2023 – Open Data Science Conference



مکان: بوستون، ماساچوست و مجازی

تاریخ: 9 تا 11 مه 2023

اگر می‌خواهید با جامعه علم داده ارتباط برقرار کنید، این بهترین مکان برای معاشرت است. به لطف 50 جلسه آموزشی عملی، بیش از 75 کارگاه آموزشی و بیش از 360 ساعت محتوای جالب، دانش جدیدی را به دست خواهید آورد. 250 نفر از دانشمندان برجسته داده جهان، متخصصان هوش مصنوعی و مهندسان یادگیری ماشین دانش خود را در مورد جدیدترین، پیشرفته ترین ابزارها و فناوری هایی که به طور خاص برای رفع مشکلات پیش روی شرکت شما ساخته شده اند، ارائه خواهند داد.

Women in Tech


مکان: اروپا (بارسلونا و برلین) - آمریکای شمالی (نیویورک، تورنتو) و مجازی

تاریخ: 9 تا 12 مه 2023

اگر علاقه مند به توانمندسازی زنان و تنوع بخشیدن به صنعت فناوری اطلاعات هستید، این کنفرانس برای شما مناسب است. شما می‌توانید در اجلاس سران فناوری، اجلاس کلید فناوری، اجلاس توسعه حرفه‌ای و اجلاس شبکه‌سازی شرکت کنید تا یاد بگیرید، رشد کنید و شبکه‌سازی کنید، چه در خانه راحت باشید و چه آماده شرکت حضوری باشید.

Collision

مکان: تورنتو، کانادا

تاریخ: 23 تا 29 ژوئن 2023

یک کنفرانس سالانه فناوری به نام Collision، تجار، سرمایه گذاران، روزنامه نگاران، رهبران افکار و حتی افراد مشهور را از سراسر جهان گرد هم می آورد. این به دلیل داشتن سخنرانان مشهوری که بر موضوعات تکنولوژیکی پیشرفته مانند بلاک چین، داده های بزرگ و هوش مصنوعی تمرکز می کنند مشهور است. طبق گفته‌های کسب‌وکارهایی مانند Inc، Collision «محبوب‌ترین پاسخ زمانی است که از مردم در مورد کنفرانس سؤال می‌کنم، آن‌ها بیش از همه می‌خواهند امسال شرکت کنند».

Databricks



مکان: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و مجازی

تاریخ: 26 تا 29 ژوئن 2023

اگر می‌خواهید علم داده و توانایی‌های مهندسی خود را، از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی گرفته تا تجزیه و تحلیل و امنیت، بهبود بخشید، این کنفرانس را نباید از دست داد. این مجموعه مملو از گفتگوهای فنی از چهره های برجسته صنعت و جلسات آموزشی عملی با بسته های صدور گواهینامه خواهد بود. این یک فرصت فوق العاده برای نشان دادن تخصص خود در منطقه و گسترش شبکه خود است!

Snowflake 2023



مکان: وگاس

تاریخ: 26 تا 29 ژوئن 2023

برای تعامل، آموزش و رویاپردازی در Snowflake Summit 2023 آماده شوید! مکان مناسب برای علاقه مندان به داده مانند خودتان جایی است که در آن جستجو خواهید کرد. می توانید در سمینارهای کلیدی و فنی زنده در مورد جدیدترین پیشرفت های Data Cloud شرکت کنید.

Big Data London



مکان: لندن

تاریخ: 20 تا 21 سپتامبر 2023

برترین کنفرانس Data & Analytics در بریتانیا این کنفرانس است. نردهای فناوری اطلاعات که می خواهند بازی داده های بزرگ خود را تقویت کنند، باید به عنوان آخرین مقصد خود به آنجا بروند! همچنین، نمایشگاهی با بینش های حرفه ای، پیشنهادات مفید و راهنمایی های عملی ارائه می دهد که برای متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند، عالی خواهد بود. شما Big Data LDN را با تمام مهارت های لازم برای تکمیل پروژه های کلان داده خود، از جمله دانش فنی و جهت گیری استراتژیک، ترک خواهید کرد.

AWS re:Invent



مکان: لاس وگاس، NV

تاریخ: 27 نوامبر تا 1 دسامبر 2023

زمین بازی نهایی جامعه ابری آمازون AWS re:Invent است! هر سال، علاقه مندان به فضای ابری گرد هم می آیند تا در مورد آخرین پیشرفت ها در اکوسیستم AWS بحث کنند. شرکت کنندگان این فرصت را دارند که با دیگر علاقه مندان به فضای ابری تعامل داشته باشند و از رهبران انگیزشی کسب و کار بشنوند. Amazon re:Invent مکانی است که باید به آن بروید، چه بخواهید افق های خود را گسترش دهید، با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید یا فقط اوقات خوبی داشته باشید. در این کنفرانس پر جنب و جوش حتماً تقویم خود را برای سرگرمی علامت گذاری کنید!

علاقه مندان به پایتون می توانند از دوره برنامه نویسی مقدماتی تا پیشرفته پایتون ما دیدن کنند.


دیدگاه و پرسش

مقالات مرتبط

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

اتنا حاجوی هوش مصنوعی

دوره های برنامه نویسی جدید

تخفیف
دوره مقدماتی طراحی سایت
دوره مقدماتی طراحی سایت
25 ساعت 100 درس

17

(دانشجو)

5.0

( 1 نظر )
تخفیف
برنامه نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته
دوره کامل CSS3
دوره کامل CSS3
10 ساعت 55 درس

4

(دانشجو)

5.0

( 1 نظر )
دوره کامل PHP
دوره کامل PHP
10 ساعت 100 درس

1

(دانشجو)
دوره کامل HTML5
دوره کامل HTML5
10 ساعت 26 جلسه

1

(دانشجو)

شش مقاله اخیر